رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران، موفق به کسب ۳ جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  Artisan انگلستان شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب از دانش آموختگان انجمن سینمای […]

فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران، موفق به کسب ۳ جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  Artisan انگلستان شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «حباب» به کارگردانی حامد اریب از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران، برنده جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین فیلم، جایزه بهترین فیلم‌نامه و بهترین طراحی پوستر از نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  Artisan انگلستان شد.

«حباب» با  نقش آفرینی  « کوروش رنجبر » شاعر، نویسنده و عکاس گیلانی حکایت مردی است که کشور خود را بی وداع و بی خبر ترک می کند، و در غربت، مادر، پاسخ تماسهایش را نمی‌دهد. «حباب» روایت سرگشتی انسان در سرزمین بیگانه است ، روایت جبر و غربت و تکاپوی یافتن راهی برای ادامه زندگی ، اما اندوه فراق از وطن و خویشان و زیستن در تعلیق ویرانگر است.

برخی عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: حامد اریب،  بازیگر: کورش رنجبر، مدیر فیلمبرداری: حسین بدرطالعی،  مشاور کارگردان: کیهان خانجانی، دستیار کارگردان: فاطمه مهدی‌پور،  مترجم: اسماعیل اریب، تهیه‌کننده: حامد اریب با همکاری شرکت سینمایی «لوتوس فیلم» از کشور هلند و شرکت فیلم‌سازی «سیکا فیلم»

مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۲۰ ژانویه امسال میلادی در استراتفورد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار