رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

محمدحسین مهدویان که به تازگی با کارگردانی سریال زخم کاری تحسین مخاطبان خود را بر انگیخته بود، این بار با ستارگان همان سریال؛ فیلم سینمایی مردبازنده را روانه چهلمین جشنواره فیلم فجر کرده است. فیلمی ۱۲۸ دقیقه ای در مورد بازرس کهنه کاری که به دنبال حل یک پرونده قتل می باشد‌. داستان فیلم آنچنان […]

محمدحسین مهدویان که به تازگی با کارگردانی سریال زخم کاری تحسین مخاطبان خود را بر انگیخته بود، این بار با ستارگان همان سریال؛ فیلم سینمایی مردبازنده را روانه چهلمین جشنواره فیلم فجر کرده است. فیلمی ۱۲۸ دقیقه ای در مورد بازرس کهنه کاری که به دنبال حل یک پرونده قتل می باشد‌. داستان فیلم آنچنان که باید و شاید در زمان ۱۲۸ دقیقه ای خود که در سینمای ایران متعارف محسوب می شود؛ به خوبی پرداخته نشده و مخاطب نمی تواند درگیر گره های معمای قتل داستان فبلم بشود. تا جایی که گنگ بودن برخی اتفاقات و پرداخت سطحی به معمای داستان این شائبه را برای مخاطب ایجاد می کند که شاید برخی سکانس های فیلم حذف یا سانسور شده باشد. این گنگ بودن گره های داستانی تا جایی پیش می رود که در نهایت مخاطب پی می برد که اصلاً داستان حول محور پرونده قتل نیست و تنها موضوع فیلم روایت زندگی بازپرس پرونده با بازی جواد عزتی است. مردی خسته با مشکلات خانوادگی که با شیوه های فراقانونی و نامتعارفش در حل معمای پرونده، بیشتر به کاراگاه های فیلم های هالیوودی می ماند.
در کلام آخر فیلم آخر مهدویان نه تنها سرگرم کننده نیست؛ بلکه اگر بازی خوب بازیگران در برخی سکانس ها نبود؛ کیفیت اثر در حد تله فیلم های تلویزیون تنزل پیدا می کرد.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار