رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

خودرو محبوب سریال کمدی «نیسان آبی» همزمان با روز ۱۱ اسفندماه به مزایده گذاشته می‌شود. با توجه به آمار قابل توجه تصادفات جاده‌ای و محکومیت مقصران این تصادفات به پرداخت دیه که در برخی موارد، به دلیل عدم تمکن مالی فرد خاطی، منجر به حکم حبس برای راننده می‌شود، پلتفرم فیلیمو در راستای انجام مسئولیت […]

خودرو محبوب سریال کمدی «نیسان آبی» همزمان با روز ۱۱ اسفندماه به مزایده گذاشته می‌شود.

با توجه به آمار قابل توجه تصادفات جاده‌ای و محکومیت مقصران این تصادفات به پرداخت دیه که در برخی موارد، به دلیل عدم تمکن مالی فرد خاطی، منجر به حکم حبس برای راننده می‌شود، پلتفرم فیلیمو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و ترویج کمک به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای)، تصمیم به فروش نیسان آبی گرفته‌ است.

نیسان آبی محبوب این سریال کمدی، با هدف عام المنفعه آزادی زندانیان دیه از طریق ثبت نام در این سایت به فروش می‌رسد.

این مزایده از ساعت ۸ صبح یازدهم اسفند شروع می‌شود و تا یک هفته ادامه خواهد داشت همچنین خودرو نیسان ظرف ۲ تا ۴ روز به برنده، تحویل داده می‌شود.

علاقمندان به خرید نیسان آبی می‌توانند با مراجعه به این آدرس اینترنتی اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

نیسان آبی یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور است که از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو پخش می‌شود.

داستان اصلی سریال دربارهٔ دو دوست می‌باشد که از کودکی رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر داشته‌اند و ماجراهای اصلی از زمانی شروع می‌شود که جمشید شخصیت اصلی داستان با رفتن به سینما با جمشید هاشم‌پور آشنا می‌شود.

حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌ پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب‌ صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم‌خانی و رضا بنفشه‌خواه، بازیگران این سریال کمدی هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار