رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مهتاب ثروتی به سریال نمایش خانگی «مترجم» محصول نماوا پیوست. مهتاب ثروتی بعد از تجربه بازی در سریال «خاتون» این بار جلوی دوربین بهرام توکلی رفت. «مترجم» جدیدترین حضور ثروتی در شبکه خانگی است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد. سعید ملکان تهیه‌کنندگی «مترجم» و بهرام توکلی کارگردانی آن را بر عهده دارد. فیلم‌های سینمایی «روز صفر»، «غلامرضا تختی»، «تنگه […]

مهتاب ثروتی به سریال نمایش خانگی «مترجم» محصول نماوا پیوست.

مهتاب ثروتی بعد از تجربه بازی در سریال «خاتون» این بار جلوی دوربین بهرام توکلی رفت. «مترجم» جدیدترین حضور ثروتی در شبکه خانگی است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد.

سعید ملکان تهیه‌کنندگی «مترجم» و بهرام توکلی کارگردانی آن را بر عهده دارد. فیلم‌های سینمایی «روز صفر»، «غلامرضا تختی»، «تنگه ابوقریب»، «آسمان زرد کم‌ عمق»، و «این‌جا بدون من» نتیجه همکاری بین سعید ملکان و بهرام توکلی بوده است.

داستان این سریال درباره یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پرپیچ‌وخم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد؛ سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

اسامی دیگر بازیگران در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد. زمان پخش دقیق این سریال به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار