رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

برنامه «خانه و خانواده» چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه، با حضور دکتر مجیدرضا رجبی، روانشناس درباره مهارت حل مساله و تصمیم گیری می گوید. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، «تصمیم گیری» به مهارت انتخاب بهترین گزینه در هنگام مواجه با موقعیتی است که چندین پاسخ داشته باشد و «حل مسئله» به […]

برنامه «خانه و خانواده» چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه، با حضور دکتر مجیدرضا رجبی، روانشناس درباره مهارت حل مساله و تصمیم گیری می گوید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، «تصمیم گیری» به مهارت انتخاب بهترین گزینه در هنگام مواجه با موقعیتی است که چندین پاسخ داشته باشد و «حل مسئله» به فرآیندی گفته می شود که در هنگام بروز مشکل اطلاعات کافی در اختیار هست اما هیچ جوابی برای حل مشکل نمی توان یافت.
متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» بیان کرد: با توجه به شروع سال جدید، روزهای چهارشنبه به صورت یک هفته درمیان، با حضور دکتر مجیدرضا رجبی، روانشناس از مهارت های ۱۰ گانه زندگی و روش های حل مساله خواهیم گفت.
گفتنی است «خانه و خانواده» به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی وبا اجرای فاطمه آل عباس و مشاوره محتوایی برنامه زهرا یساقی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار