رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

ارزش‌های اصلی ترانه‌سرایی در موسیقی‌ امروزی کشور از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ به رسم همیشگی برنامه، هر قسمت از جشن رمضان به یکی از استان‌های ایران تقدیم می‌شود تا مردم با نیکوکاران و نیازمندان آن منطقه آشنا شوند. پویا بیاتی، […]

ارزش‌های اصلی ترانه‌سرایی در موسیقی‌ امروزی کشور از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ به رسم همیشگی برنامه، هر قسمت از جشن رمضان به یکی از استان‌های ایران تقدیم می‌شود تا مردم با نیکوکاران و نیازمندان آن منطقه آشنا شوند. پویا بیاتی، خواننده و ترانه‌سرای سبک پاپ کشور شب گذشته، به نمایندگی از مردم محترم استان همدان، مهمان ویژه برنامه ماه ضیافت خدا بود. وی در این برنامه پس از اجرای قطعات «تحفه درویش» و «کامتو شیرین کن» با بابک افرا به گفت‌وگو نشست و درباره ارزش‌های ترانه‌سرایی صحبت کرد.

خواننده نسل جوان گفت: قطعه «تحفه درویش» تقدیم می‌شود به امام مجتبی (ع) که ترانه آن توسط خود من ساخته شده و ملدوی آن را شروین معین انجام داده است.

پویا بیاتی درباره ارزش ترانه‌سرایی گفت: ترانه در قطعات موسیقی اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که موسیقی غذای روح است و ما باید به آن دقت کنیم. از آنجایی که خداوند در قرآن به قدرت قلم قسم خورده است من نیز ارزش بالایی برای کلماتی که استفاده می‌کنم قائل هستم. با این کار ما می‌توانیم سطح توقعات مخاطبان موسیقی را بالا ببریم و کار با ارزش‌تری را در اختیار آن‌ها بگذاریم. این کار بسیار اهمیت دارد چرا که امروزه کیفیت محتوای موسیقی‌ها به شدت پایین آمده است.

خواننده سبک پاپ در رابطه با همدانی بودن خود توضیح داد: والدین من اهل همدان هستند و خود نیز در آنجا برای دانشگاه تحصیل کردم. در همدان صبح‌ها مردم برای بیدار کردن دیگران موقع سحر به پشت‌ بام‌ها می‌رفتند و چاوش‌خوانی میکردند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده نسل جوان بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با پویا بیاتی به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار