رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مسابقه تلویزیونی «محیا» همزمان با ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود. محوریت این مسابقه  آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است و با اجرای سهیل اسعد مروج آرژانتینیِ دین اسلام روانه آنتن می‌شود. این مسابقه از چند منظر قابل توجه است. محوریت مسابقه در حوزه دین و احکام و طرح سوالات مناسبی […]

مسابقه تلویزیونی «محیا» همزمان با ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود.

محوریت این مسابقه  آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است و با اجرای سهیل اسعد مروج آرژانتینیِ دین اسلام روانه آنتن می‌شود.

این مسابقه از چند منظر قابل توجه است. محوریت مسابقه در حوزه دین و احکام و طرح سوالات مناسبی که عموما در زندگی روزمره کاربرد دارند، احکامی که ممکن است در حین سادگی مورد غفلت واقع شوند و هنگام مواجهه شرکت کنندگان و مخاطبان با این سوالات چالش های جذابی را به همراه دارد. سوالاتی که در بالابردن سطح دانش دینی و اخلاقی مخاطبان گام موثری بر می دارد.

از منظر دیگر استفاده از سهیل اسعد آرژانتینی با اجرای مسلط و لحن و بیان شیرین از نقاط قوت مسابقه می باشد که به زیبایی مسابقه را راهبری می کند. سهیل اسعد تجربه انجام فعالیت‌های نوین دینی در بیش از ۳۰ کشور مختلف اروپایی را در کارنامه خود دارد.
کارشناس برنامه نیز سید کاظم روحبخش، طلبه سطح خارج حوزه علمیه و دارای کارشناس ارشد رشته قرآن و حدیث از دانشگاه رضوی است، طلبه ای جوان با ظاهری آراسته و بیانی شیوا و رسا که در همراه سازی مخاطب با موضوعات به خوبی عمل می کند.

در این مسابقه سه گروه دو نفره رقابت می‌کنند که می‌توانند همسر،دوست، همکار و یا سایر اعضای خانواده باشند.

این مسابقه به تهیه کنندگی حسین نصیری هر روز در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن نیز روز بعد ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار