رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نسخه ارایه شده در تلوبیون پلاس که بخشی از تصاویر آن حذف شده بود به شکل کامل بار دیگر بارگذاری شد. پس از اینکه محمدحسین مهدویان کارگردان «درخت گردو» در صفحه اینستاگرامش به سانسور فیلمش در تلوبیون پلاس اعتراض کرد، تلوبیون پاسخ وی را داد. مهدویان نوشته بود: «بخش کوتاهی از فیلم سینمایی درخت گردو بدون اطلاع بنده از […]

نسخه ارایه شده در تلوبیون پلاس که بخشی از تصاویر آن حذف شده بود به شکل کامل بار دیگر بارگذاری شد.

پس از اینکه محمدحسین مهدویان کارگردان «درخت گردو» در صفحه اینستاگرامش به سانسور فیلمش در تلوبیون پلاس اعتراض کرد، تلوبیون پاسخ وی را داد.

مهدویان نوشته بود: «بخش کوتاهی از فیلم سینمایی درخت گردو بدون اطلاع بنده از نسخه‌ آنلاینی که در حال نمایش است، حذف شده. دلیل‌اش را نمی‌دانم. دست‌ بردن در نسخه‌ی نهایی فیلم، بدون اجازه و حتی اطلاع من بوده. برای حفظ اصالت نسخه‌ آنلاین فیلم، بخش حذف شده را منتشر می‌کنم. عزیزانی که از نسخه‌های دیجیتال فیلم استفاده می‌کنند، لطفا محبت کنند و به هر شکل که می‌توانند بخش حذف شده را به فیلم برگردانند.

لازم است یادآوری کنم این بخش از فیلم در نسخه‌ مورد تایید شورای پروانه نمایش وجود دارد و حذف آن عملی غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است.»

اطلاعیه تلوبیون بدین شرح است: «اکران آنلاین فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی از نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ به صورت رایگان در تلوبیون پلاس آغاز شده است. از صبح امروز حذف یک دیالوگِ این فیلم باعث واکنش‌هایی شد.

متاسفانه بر اثر یک اشتباه، دیالوگ خاصی از این فیلم سینمایی در نسخه منتشر شده حذف شده که ضمن عذرنسخه خواهی اکنون نسخه قانونی و دارای مجوزهای رسمی این فیلم سینمایی در تلوبیون پلاس بارگذاری شده و قابل دسترسی برای عموم مخاطبان است.«

فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان از ۵ فروردین به صورت رایگان در تلوبیون پلاس به نمایش در آمده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار