رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

هجدهمین قسمت از برنامه تاریخی «سرچشمه»، یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۱ به تبیین نقش و عملکرد قرارگاه رمضان در سال های پایانی جنگ تحمیلی می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سردار رضا افروز از اعضای کادر فرماندهی قرارگاه رمضان این هفته مهمان حضوری سرچشمه خواهد بود تا به […]

هجدهمین قسمت از برنامه تاریخی «سرچشمه»، یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۱ به تبیین نقش و عملکرد قرارگاه رمضان در سال های پایانی جنگ تحمیلی می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سردار رضا افروز از اعضای کادر فرماندهی قرارگاه رمضان این هفته مهمان حضوری سرچشمه خواهد بود تا به تبیین و تحلیل و بازخوانی وظایف قرارگاه سری رمضان بپردازد.
“قرارگاه رمضان” تنها قرارگاه برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ ایران و عراق بود که مأموریت اصلی آن انجام عملیات‌های چریکی در خاک عراق با همکاری نیروهای معارض کرد عراقی بود.
«سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما و گروه سیاسی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و اجرای حسین جودوی است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.
برنامه «سرچشمه» یکشنبه ها ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار