رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، سریال « خوشنام» از شبکه یک با ۸ / ۳۲ درصد بیننده و برنامه عصر جدید از شبکه سه با ۸/ ۴۸ درصد بیننده ، بیشترین مخاطب را در ماه مبارک رمضان در میان سریال ها و برنامه‌های سیما داشته اند . به گزارش سینماخانه و به نقل […]

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، سریال « خوشنام» از شبکه یک با ۸ / ۳۲ درصد بیننده و برنامه عصر جدید از شبکه سه با ۸/ ۴۸ درصد بیننده ، بیشترین مخاطب را در ماه مبارک رمضان در میان سریال ها و برنامه‌های سیما داشته اند .

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، نتایج نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما نشان می دهد در ماه مبارک رمضان۹. ۷۸ درصد از پاسخگویان ، بیننده برنامه‌های سیما اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، سخنرانی، برنامه‌های گفتگو محور ، برنامه‌های ورزشی و اخبار بوده اند.
بر اساس نظر سنجی یاد شده، از بین سریال های جدید پخش شده در ماه مبارک رمضان سریال «خوشنام» از شبکه یک ۸ .۳۲ درصد، سریال « نجلا۲» از شبکه سه سیما  ۱. ۳۲ درصد، سریال « از سرنوشت ۴» از شبکه دو سیما ۲. ۲۶  درصد و سریال « مسافران شهر» از شبکه پنج سیما ۴. ۳  درصد بیننده داشته است.
در این نظر سنجی ، میزان بیننده سریال های تکراری سیما در ماه مبارک رمضان نیز بررسی شده است که از میان آن؛ سریال « آنام»، از شبکه آی فیلم ؛ پربیننده ترین سریال تکراری سیما بوده است .
در این نظرسنجی برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در شبکه‌های سیما نیز بررسی شد.
از میان برنامه‌های نظر سنجی شده برنامه «عصر جدید» با ۸. ۴۸ درصد ، پربیننده تر از سایر برنامه بوده است . پس از برنامه «عصر جدید» برنامه « خندوانه » از شبکه نسیم با ۱. ۳۰ درصد بیشترین مخاطب را داشته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار