رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • الثلاثاء ۱۵ شوال ۱۴۴۳
  • 2022 Tuesday 17 May

بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ، برنامه « زندگی پس از زندگی » شبکه چهار سیما با ۹. ۲۷ درصد مخاطب ، پربیننده ترین ویژه برنامه افطار سیمای رسانه ملی بوده است . به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، […]

بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ، برنامه « زندگی پس از زندگی » شبکه چهار سیما با ۹. ۲۷ درصد مخاطب ، پربیننده ترین ویژه برنامه افطار سیمای رسانه ملی بوده است .

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، ۵/ ۳۸ درصد پاسخگویان، بیننده ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما بوده اند.

از میان ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما، برنامه « زندگی پس از زندگی » از شبکه چهار با ۹/ ۲۷ درصد ، پربیننده تر از سایر برنامه‌های ویژه افطار سیما بوده است .
مرکز تحقیقات رسانه ملی همچنین در این نظر سنجی میزان مخاطبان ویژه برنامه‌های سحر سیما را بررسی کرد .
بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ، « ویژه برنامه سحر » از شبکه‌های استانی ۸ / ۱۲ بیشترین مخاطب را داشته اند.
بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی همچنین از میان برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های شب های قدر با ۳ / ۵۱  درصد بیشترین مخاطب را داشته اند .
پس از ویژه برنامه‌های شب های قدر،« برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم » با ۸ / ۳۴  درصد ، برنامه‌های « مناجات خوانی » با ۵ / ۳۳ درصد، و«سخنرانی‌های مذهبی » با ۲/ ۳۲ درصد بیشترین مخاطب را داشته اند .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار