رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بررسی عملکرد وزارت بهداشت در حوزه کنترل کرونا و واکسیناسیون عمومی در “برنامه تهران ۲۰” برنامه “تهران ۲۰” امشب (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی می باشد. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این برنامه با حضور دکتر “بهرام عین الهی”وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی به عملکرد وزارت بهداشت در […]

بررسی عملکرد وزارت بهداشت در حوزه کنترل کرونا و واکسیناسیون عمومی در “برنامه تهران ۲۰”

برنامه “تهران ۲۰” امشب (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این برنامه با حضور دکتر “بهرام عین الهی”وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی به عملکرد وزارت بهداشت در حوزه کنترل کرونا و واکسیناسیون عمومی می‌پردازد.

همچنین در این برنامه طی ارتباط تلفنی با مهندس”مهدی نوروزی” معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ تهران در خصوص عدم تجهیز برخی از ایستگاه‌های اتوبوس در پایانه آزادی گفتگو خواهد شد.

مخاطبان برنامه “تهران ۲۰” می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨۶۵٠۵۵ با ما در میان بگذارند.

برنامه “تهران ۲۰” کاری از گروه تهران و شهروندی است که در این هفته، شنبه و یکشنبه با اجرای “علی مروی” و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه با اجرای “محمد دلاوری” راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار