رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تام بلیت به عنوان بازیگر نقش اصلی پیش درآمد سری فیلم های «بازی های گرسنگی» معرفی شد. به نقل از ورایتی، تام بلیت که بیشتر برای بازی در فیلم‌های «بیلی دِکید» و «عصر طلایی» شناخته می‌شود، برای ایفای نقش جوانی رییس‌جمهور کوریولانوس اسنو در پیش‌درآمد فیلم های «بازی‌های گرسنگی» محصول لاینزگیت قرارداد امضا کرد. عنوان این پیش درآمد «تصنیف […]

تام بلیت به عنوان بازیگر نقش اصلی پیش درآمد سری فیلم های «بازی های گرسنگی» معرفی شد.

به نقل از ورایتی، تام بلیت که بیشتر برای بازی در فیلم‌های «بیلی دِکید» و «عصر طلایی» شناخته می‌شود، برای ایفای نقش جوانی رییس‌جمهور کوریولانوس اسنو در پیش‌درآمد فیلم های «بازی‌های گرسنگی» محصول لاینزگیت قرارداد امضا کرد. عنوان این پیش درآمد «تصنیف مرغ‌های آوازخوان و مارها» است.

این فیلم بر اساس کتابی به همین نام که در سال ۲۰۲۰ نوشته شده است، ساخته می شود.

در توضیحات فیلم آمده است: قصه سال‌ها قبل از اینکه کوریولانوس اسنو رییس‌جمهوری ظالم پانم شود، رخ می دهد کوریولانوس اسنو ۱۸ ساله آخرین امید برای قوم و تبار محو شده‌اش است، خانواده‌ای که زمانی مغرور بوده اند. اتفاقات داستان در دهمین دوره بازی های سالانه گرسنگی می گذرد.

به غیر از بلیت که قرارداد امضا کرده است هیچکدام از بازیگران دیگر این فیلم معرفی نشده اند.

رییس لاینزگیت در این باره گفت: تام بلیت یک استعداد در حال رشد است که حضور مسحورکننده و کاریزماتیکش، او را به یک بازیگر جذاب و عالی برای این نقش تبدیل می کند.

این نقش در نسخه های «بازی‌های گرسنگی» توسط دونالد ساترلند ایفا شده بود.

«تصنیف مرغ های آوازخوان و مارها» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ به سینماها می آید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار