رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مریم ماهور مجری برنامه تلویزیونی «ترانه باران» از توقف پخش این برنامه و جایگزینی برنامه ای جدید که دیگر در آن حضور ندارد، خبر داد. مریم ماهور مجری و بازیگر سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی شب گذشته به بهانه حضور در یک نظرسنجی اینستاگرامی که به ارزیابی بهترین برنامه تلویزیونی سال ۱۴۰۰ می‌پردازد، درباره وضعیت […]

مریم ماهور مجری برنامه تلویزیونی «ترانه باران» از توقف پخش این برنامه و جایگزینی برنامه ای جدید که دیگر در آن حضور ندارد، خبر داد.

مریم ماهور مجری و بازیگر سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی شب گذشته به بهانه حضور در یک نظرسنجی اینستاگرامی که به ارزیابی بهترین برنامه تلویزیونی سال ۱۴۰۰ می‌پردازد، درباره وضعیت برنامه تلویزیونی «ترانه باران» که هر روز ساعت ۱۹ از شبکه شما پخش می‌شد، نوشت: «ترانه باران برنامه خاطره انگیزی بود که تقریبا ۲ سال در شبکه شما اجرا کردم، بنابه دلایلی تیم برنامه‌ساز و تهیه کنندگی تغییر کرد و با ادامه این برنامه فعلا در خدمتتون نیستیم. امیدوارم با برنامه جذاب‌تری به آنتن برگردیم.»

ماهور که به تازگی به عنوان بازیگر سریال «راز بقا» سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، درباره برنامه «ترانه باران» گفت: محمد رژدام بالغ بر هشت سال تهیه کنندگی این برنامه موسیقی محور تلویزیون را برعهده داشت و این برنامه به‌تازگی با تغییر مدیر شبکه شما، با تهیه کننده و فرم جدیدی روی آنتن شبکه شما می‌رود و من هم دیگر مجری آن نیستم.

وی ادامه داد: علاوه بر تغییر گروه تولید برنامه، نام برنامه هم از «ترانه باران» به برنامه «هفت ترانه» تغییر کرده است و فصل جدید این برنامه همراه با تغییر نام و گروه تولید با تغییر زمان پخش و نحوه اجرا هم همراه است.

مجری سابق برنامه «ترانه باران» با اشاره به اینکه این برنامه با نام جدید «هفت ترانه» هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ پخش می‌شود، بیان کرد: برنامه «ترانه باران» برنامه پرمخاطبی بود که هفت روز هفته با اجرای من، ریحانه سرلک، محیا اسناوندی و محمد اسکندری از شبکه شما پخش می‌شد و من شب‌های پنجشنبه و جمعه را اجرا می‌کردم.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه «ترانه باران» تنها برنامه موسیقی محور سیما بود که با وجود جایزه نداشتن پیامک‌ها و مشارکت‌های مردمی، مورد استقبال مخاطبان بود. سه روز در هفته به علاوه مناسبت‌ها با حضور مهمان برنامه روی آنتن می‌رفت و امیدوارم برنامه و گروه جدید بتوانند از ظرفیت‌های این برنامه استفاده کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار