رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

روز گذشته در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های شاخص شبکه پنج سیما در حوزه جمعیت و فرزند آوری تجلیل شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما روز گذشته مراسم «ایران جوان» به همت وزارت ورزش و جوانان، وزارت […]

روز گذشته در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های شاخص شبکه پنج سیما در حوزه جمعیت و فرزند آوری تجلیل شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما روز گذشته مراسم «ایران جوان» به همت وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد ملی نخبگان در حوزه هنری برگزار شد و از شبکه پنج سیما به دلیل تولید و پخش برنامه های موفقی نظیر هیوا، مهر بانو، پریزاد و سریال دردسرهای شیرین که به موضوع مهم فرزند آوری و افزایش جمعیت پرداختند، تقدیر شد.
گفتنی است از حسین فرزندی تهیه کننده برنامه هیوا و عاطفه میرسیدی مجری این برنامه به بهانه تولید برنامه موثر و ماندگار در حوزه فرزند آوری نیز تقدیر به عمل آمد. برنامه هیوا شبهای ماه مبارک رمضان هر شب از کربلای معلی مهمان خانه های مردم ایران می شد تا روایتگر قصه فرزند آوری و زوج های نابارور باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار