رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مصطفی زمانی بازیگر فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی از تجربه همکاری در این فیلم می گوید. مصطفی زمانی می گوید: دوران کرونا من نمایش خانگی کار نکردم و سعی کردم کمتر کار کنم چون بیماری خیلی بدی بود آقای شعیبی پیشنهاد دادند و دیدم اکثر بازی های نقش خارجی است و […]

مصطفی زمانی بازیگر فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی از تجربه همکاری در این فیلم می گوید.
مصطفی زمانی می گوید: دوران کرونا من نمایش خانگی کار نکردم و سعی کردم کمتر کار کنم چون بیماری خیلی بدی بود آقای شعیبی پیشنهاد دادند و دیدم اکثر بازی های نقش خارجی است و به لحاظ ایمنی برای خودم مهم بود ولی واقعیت امر این است که فیلمنامه خوب و آرامی بود، اولش شاید برای یک بازیگر خیلی راضی کننده نبود برای من که نقش های کوتاه را سختی می توانم در بیاورم به نظرم نقش کوتاه بازی کردن خیلی سخت تر از نقش اصلی است اما بهروز خودش بازیگر خیلی خوبی است و احساس می کردم کاراکترش را به خوبی می شناسد.
به لحاظ فنی در شرایطی که فیلمها معمولا چند سالی است در محله هایی کار می شود که من در آن محله ها بزرگ نشدم و توانایی اجرای آن نقش ها را در آن محله ها ندارم. اما در این پروژه عزیزانی در کنار ما بودند که  این عزیزان و این آدمها را می شناختم و مهمتر از همه اینکه  نقش کوتاهی بود که در نقش های دیگر خیلی تاثیرگذار بود یعنی نقش اصلی فیلم خانم پگاه آهنگرانی و نقش مرد فیلم. احساس کردم پروژه بیشتر مایل است بازیگری این نقش را بازی کند که بتواند این نقش را به لحاظ مذهبی درک کند. چون نقش های مذهبی را اکثرا در سینما و تلویزیون حالت فرم بازی می کنند چون من با یک نقش مذهبی آمدم و در حرفه خودم سعی کردم نقش های مختلفی بازی کنم احساس کردم می توانم این نقش را جوری بازی کنم که خیلی فرم نشود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار