رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 30 خرداد 1401 - 12:30
  • کد خبر : 99739
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای زنده حمیدرضا ترکاشوند و امیر عظیمی در نمایش عاشقانه‌ها

حمیدرضا ترکاشوند و امیر عظیمی در کنار ژاله صامتی، سیما تیرانداز و شقایق فراهانی در نمایش «عاشقانه‌ها» ایفای نقش می‌کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «عاشقانه‌ها» با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و طراحی و کارگردانی شهرام گیل آبادی، اجراهای خود را از آخرین روز بهار در سالن […]

حمیدرضا ترکاشوند و امیر عظیمی در کنار ژاله صامتی، سیما تیرانداز و شقایق فراهانی در نمایش «عاشقانه‌ها» ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «عاشقانه‌ها» با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و طراحی و کارگردانی شهرام گیل آبادی، اجراهای خود را از آخرین روز بهار در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند. در این نمایش که از امروز پیش فروش سه روز نخست بلیت‌های خود را آغاز کرده، امیر عظیمی، حمیدرضا ترکاشوند، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، ژاله صامتی(به ترتیب ورود به صحنه)، ایفای نقش می‌کنند و در بخش‌هایی از این اجرا، امیر عظیمی و حمیدرضا ترکاشوند خوانندگی و اجرای زنده دارند. همچنین فرانک جواهری، فرشته رشوند آوه‌ئی و مریم رشوند آوه‌ئی به عنوان بازیگران مواجهه در این نمایش ایفای نقش دارند.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به؛ مدیر تولید و طراح تیزر: مهدی گودرزی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یاس سنجرى، دستیار کارگردان و مدیر صحنه: کیمیا آژیراک، دستیار : فاطمه گیل آبادى، دستیاران صحنه: دیوان عباسى، فرهاد پارسیان، هانیه آبله‌کوبها، طراح لباس: نوید فرح مرزی، شاعر قسمت اول: میلاد موسوی، شاعر قسمت پایانی: امید صباغ نو، ملودی: امیر عظیمی، تنظیم موسیقی: پوریا حیدرى، مدیر هنری و طراح گرافیک: محسن سلیمانی، طراحی و ترکیب صدا: صادق داوری‌فر، مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان‌مهر، مشاور رسانه ای: مریم رودبارانی، طراحی تبلیغات مجازی: رضا صبور اشاره کرد.
این خبر در پایان یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت نمایش «عاشقانه‌ها» از امروز یکشنبه، به سایت تیوال مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار