رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رئیس ‌امور فرهنگی قوه قضائیه تاکید کرد که مردم با دیدن سریال «آقای قاضی» می‌توانند آموزش‌های حقوقی ببینند و تلنگر حقوقی داشته باشند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛  محسن ابراهیمی در گفت وگو با میزان درباره سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و در حال پخش از شبکه دو، […]

رئیس ‌امور فرهنگی قوه قضائیه تاکید کرد که مردم با دیدن سریال «آقای قاضی» می‌توانند آموزش‌های حقوقی ببینند و تلنگر حقوقی داشته باشند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛  محسن ابراهیمی در گفت وگو با میزان درباره سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و در حال پخش از شبکه دو، گفت: سریال «آقای قاضی» یکی از بهترین و ماندگارترین آثار نمایشی ما در موضوع قضاوت و دادگاه در تاریخ معاصر ایران است، در طول تاریخ سریالی با سوژه‌ای که اختصاصی به این موضوع بپردازد و فضای دادگاه را به خوبی به تصویر بکشد، نداشتیم.
رئیس ‌امور فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: سریال «آقای قاضی» تلاش می‌کند دادگاه و فرآیند رسیدگی به دعاوی و شکایت‌ها را به تصویر بکشاند که به نظر می‌رسد در این زمینه موفق بوده است.
ابراهیمی درباره واقعی بودن شخصیت آقای قاضیِ سریال تاکید کرد: شخصیت آقای قاضی برای اولین بار، هم از نظر بازی که انجام شده و هم از نظر محتوا و سوژه‌هایی که با آنها ارتباط برقرار کرده، نمایش خوبی از شخصیت قاضی است؛ کمتر دیده‌ایم که در فیلم و سریالی شخصیت قاضی، خوب، درست و واقعی به نمایش درآید. وقتی درباره شغلی قضاوت می‌کنید، بازنمایی و به تصویر درآوردن شخصیت آن سخت است که سریال «آقای قاضی» در این زمینه موفق بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار