رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 1 تیر 1401 - 13:00
  • کد خبر : 99899
  • تئاتر
  • چاپ خبر : سامانه صدور پروانه اجرای نمایش آغاز به‌کار کرد

«سامانه صدور پروانه اجرای نمایش» با هدف اجرای طرح ملی دولت الکترونیک و همچنین تسهیل در روند انجام‌ امور نمایشی، از ۴ تیر ۱۴۰۱ مجدد راه اندازی شد. به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای طرح ملی دولت الکترونیک و همچنین تسهیل در روند انجام‌کار، «سامانه صدور […]

«سامانه صدور پروانه اجرای نمایش» با هدف اجرای طرح ملی دولت الکترونیک و همچنین تسهیل در روند انجام‌ امور نمایشی، از ۴ تیر ۱۴۰۱ مجدد راه اندازی شد.

به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای طرح ملی دولت الکترونیک و همچنین تسهیل در روند انجام‌کار، «سامانه صدور پروانه اجرای نمایش» باهدف تسریع و دقت در امور محوله راه‌اندازی شده‌است.

بر این اساس از تاریخ  ۱۴۰۱/۰۴/۰۴  صدور پروانه اجرای تمامی نمایش‌ها از طریق ثبت‌نام در سامانه یادشده با نشانی sso.farhang.gov.ir انجام می‌شود.

متقاضیان با ورود به سایت معرفی‌شده، ضروری است یکی از دو روش «ثبت درخواست حقوقی» برای مراجعان دولتی و سازمانی و «ثبت درخواست حقیقی» برای سایر هنرمندان حوزه نمایش را انتخاب و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

ثبت‌نام کلیه تماشاخانه‌های دولتی شامل سالن های تحت پوشش ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی سراسر کشور و اماکن و محیط‌هایی که قابلیت اجرای نمایش دارند با ارائه نامه از بالاترین مقام و با لحاظ شرایط و قوانین مندرج در اساسنامه آن‌ها و شیوه‌نامه‌های مربوطه انجام می‌شود.

مدیران تماشاخانه‌های دولتی با ارسال معرفی‌نامه مطابق فرم مورد تایید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش، نسبت به معرفی نماینده خود اقدام نمایند که به این وسیله برای آنها نام‌ کاربری و رمز ورود اختصاصی تعیین شود.

همچنین لازم است موسسات فرهنگی و هنری تک‌منظوره و چندمنظوره نیز از طریق شناسه ملی، اقدام به ثبت نام در سامانه مذکور نمایند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار