رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مسعود کریمی خضرا مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره ادامه پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» که سال گذشته روی آنتن این شبکه رفت و همزمان با نوروز پخش آن قطع شد بیان کرد: این شب‌ها سریال «تازه وارد» از شبکه سه […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مسعود کریمی خضرا مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره ادامه پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» که سال گذشته روی آنتن این شبکه رفت و همزمان با نوروز پخش آن قطع شد بیان کرد: این شب‌ها سریال «تازه وارد» از شبکه سه پخش می‌شود که ۱۱ قسمت است و بعد از آن ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» روی آنتن می‌رود.

وی درباره وضعیت سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» یادآور شد: این سریال در ۱۰۰ قسمت ساخته شد که حدود ۷۰ قسمت از آن ماه‌های پایانی سال گذشته به پخش رسید و حالا قرار است بعد از «تازه وارد» ابتدا چند قسمت به صورت خلاصه از آنچه که پیش از این روی آنتن رفته است پخش شود و بعد ۳۰ قسمت باقی مانده سریال پخش خواهد شد.

کریمی درباره تعداد قسمت‌های نهایی این سریال که قرار بود ۲۰۰ قسمت باشد هم بیان کرد: برخی از صفحات و سایت‌ها گفته بودند سریال ۲۵۰ قسمتی است که این درست نیست و از ابتدا در ۲ فاز ۱۰۰ قسمتی قرار بود ساخته شود. برای ۱۷۰ قسمت از این سریال متن موجود است و برای ۳۰ قسمت دیگر سیناپس وجود دارد. از این متن‌ها تاکنون ۱۰۰ قسمت آن ساخته شده اما هنوز تصمیمی برای ساخته شدن ۷۰ قسمت باقی مانده گرفته نشده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار