به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، راحله امینیان، حسین دارابی و هادی مقدم‌دوست انتخاب آثار مسابقه محله در قالب آثار کوتاه موبایلی، مستند خبری، داستانی این جشنواره را بر عهده دارند.

راحله امینیان، متولد ۱۳۵۷ و فارغ‌التحصیل رشته روان‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است. او در حال حاضر مجری صداوسیما است و از سال ۷۵ در رادیو و تلویزیون فعالیت می‌کند.

حسین دارابی، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده است و کارگردانی آثار سینمایی همچون «مصلحت» و «هِناس» را در کارنامه خود دارد. او همچنین دیپلم افتخار بهترین کارگردانی اول در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است.

هادی مقدم‌دوست، متولد ۱۳۵۰، نویسنده و کارگردان است. او نویسنده آثاری مانند «شعله‌ور»، «هیهات»، «آرایش غلیظ»، «سربه‌مهر»، «بی‌پولی» است و کارگردانی آثاری همچون «سربه‌مهر»، «هیهات»، «چسب زخم» و مجموعه تلویزیونی «سرباز» را بر عهده داشته است. او همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را دریافت کرد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در بخش‌های مسابقه پویانمایی، سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی، سینمای ایران، محله و اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهری، مستند و فیلم‌های داستانی کوتاه و نیمه‌بلند برگزار خواهد شد.

منبع: سوره سینما