رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

امشب و فرداشب، شنبه و یکشنبه، ۲مستند دیگر از فینالیست‌های فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید، شامل دوبلور (صداپیشه) ۷ساله و خواننده جوان روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. به نقل از عصر جدید، شنبه‌شب، بینندگان عصرجدید با ساینا شیخی بیشتر آشنا خواهند شد؛ دوبلور (صداپیشه) ۷ساله و نابغه‌ای که از صحنه برنامه به عضویت رسمی انجمن […]

امشب و فرداشب، شنبه و یکشنبه، ۲مستند دیگر از فینالیست‌های فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید، شامل دوبلور (صداپیشه) ۷ساله و خواننده جوان روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به نقل از عصر جدید، شنبه‌شب، بینندگان عصرجدید با ساینا شیخی بیشتر آشنا خواهند شد؛ دوبلور (صداپیشه) ۷ساله و نابغه‌ای که از صحنه برنامه به عضویت رسمی انجمن دوبله ایران رسید و حالا در میان ۶ استعداد برتر در رقابت پایانی است.

عوامل عصرجدید به خوزستان رفته‌اند تا با حال و هوای ساینا در زادگاهش، اندیمشک، گشت و گذار داشته باشند؛ گشت و گذاری که در آن، هم این صداپیشه ۷ساله را در استودیویی که برای اولین بار، پشت میکروفن رفت می‌بینیم، هم با او به جهان کودکی در شهربازی قدم می‌گذاریم و هم به جشن تولدش میان همسالان و همکلاسی‌ها می‌رویم.

یکشنبه‌شب، نوبت پخش مستند احسان یاسین است؛ خواننده جوانی که قطعات خوانده‌شده‌اش روی صحنه برنامه، تماما مناجات با معبود بوده است.

در مستند احسان یاسین، عاشقانه‌ای برای مادربزرگ، آشنایی با خانواده و اقوام، گپ‌وگفت با  بچه‌محل‌های او در امامزاده حسن و جشنی که رفقایش برای فینالیست‌شدنِ او برپا کردند از قسمت‌های تماشایی آن خواهد بود.

با پخش این ۲ مستند، تنها ۲ قسمت دیگر باقی می‌ماند که هفته آینده پخش خواهد شد و بعد هم نوبت رقابت پایانی است که شب عید سعید قربان، روی آنتن خواهد رفت.

مستند ساینا شیخی و احسان یاسین، شنبه و یکشنبه، بعد از خبر ساعت ۲۲، از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

علی طولابی، ساینا شیخی و احسان یاسین به جمع سه فینالیست دیگر یعنی دو گروه ستیلا و آنیسا، پهلوانک‌های ایران زمین و پیمان ابراهیمی اضافه شده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار