رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

کمند امیرسلیمانی جایگزین زنده‌یاد زهره فکور صبور در سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ کمند امیرسلیمانی پیشنهاد بازی در سریال «بی‌همگان» به جای مرحومه زهره فکورصبور را پذیرفت. تصویربرداری سریال «بی‌همگان» به مرز ۷۰ درصد رسیده است […]

کمند امیرسلیمانی جایگزین زنده‌یاد زهره فکور صبور در سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ کمند امیرسلیمانی پیشنهاد بازی در سریال «بی‌همگان» به جای مرحومه زهره فکورصبور را پذیرفت.

تصویربرداری سریال «بی‌همگان» به مرز ۷۰ درصد رسیده است و همچنان تصویربرداری این سریال در لوکشین شهرک نفت و سوهانک در حال انجام است.

«بی‌همگان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه است و با حضور بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی، بردیا دیانت و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی اصغر رضائی و مجید اکبری در حال تولید است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار