رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تامین برنامه شبکه تهران سیما برای روز های پنجشنبه و جمعه دو مستند دی دی و استیو مارتین را در قالب برنامه کمدین روی آنتن می برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تامینی «کمدین» پنجشنبه ساعت ۲۲:۲۰ با هدف پخش سکانس‌های جذاب و تماشایی به معرفی آثار […]

تامین برنامه شبکه تهران سیما برای روز های پنجشنبه و جمعه دو مستند دی دی و استیو مارتین را در قالب برنامه کمدین روی آنتن می برد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تامینی «کمدین» پنجشنبه ساعت ۲۲:۲۰ با هدف پخش سکانس‌های جذاب و تماشایی به معرفی آثار «دیتِر هالِ‍روردن»، معروف به «دی‌دی» هنرپیشه، کمدین و خواننده شهیر آلمانی تماشایی می شود. در این برنامه سکانس‌های برگزیده و برتری از فیلم‌های «دی‌دی» تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.
دیتر هالروردن یا «دی‌دی» متولد ۵ سپتامبر۱۹۳۵ میلادی است. وی یکی از مشهورترین کمدین‌های قرن حاضر آلمان بوده و در ایران نیز چهره‌ای مشهور است. از بیاد ماندنی‌ترین فیلم‌های دوبله شده به زبان فارسی در ایران می‌توان به فیلم‌های جذاب «دی‌دی مشابه آقای رئیس»، «دی‌دی می‌تازد»، «دی‌دی و ارثیه خانوادگی»، «دی‌دی و جاسوسان» و… اشاره کرد.
همچنین جمعه شب ساعت ۲۱:۴۰ بیننده سکانس های جذابی از آثار استیو مارتین باشید.
وی بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده، نویسنده و آهنگساز آمریکایی است. استیو در زمینه استندآپ کمدی فعال بوده ولی از اوایل دهه ۱۹۸۰ شروع به بازیگری به شکل حرفه‌ای‌ می کند. استیو مارتین توانست افتخارات زیادی در حوزه بازیگری کسب کند و جوایز زیادی همچون جایزه امی و جایزه گرمی را از آن خود کند و در نوامبر ۲۰۱۳ نیز مفتخر به دریافت یک جایزه اسکار افتخاری شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار