رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مجموعه مستند جدید «جهان به هم پیوسته» در قالب چهار سوی علم از امشب از شبکه چهار سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، لطیف ناصر، روزنامه‌نگار حوزه علم در مجموعه مستند «جهان به هم پیوسته» ، به سراغ موضوعات جهانی همچون؛ گرد و غبار، اعداد و […]

مجموعه مستند جدید «جهان به هم پیوسته» در قالب چهار سوی علم از امشب از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، لطیف ناصر، روزنامه‌نگار حوزه علم در مجموعه مستند «جهان به هم پیوسته» ، به سراغ موضوعات جهانی همچون؛ گرد و غبار، اعداد و ارقام، ابرها و انرژی هسته ای می رود و به دنبال یافتن پاسخ برای این پرسش است که چگونه این موضوعات انسان ها را در نقاط مختلف جهان به هم وصل می کند؟ موضوعاتی که جنبه های شگفت انگیزی از علم را به نمایش می‌گذارند.

این مجموعه مستند جدید چهار  قسمتی که تولید سال ۲۰۲۰ نتفلیکس است به دلیل بهره مندی از ویژگی هایی همچون؛ جهانی بودن، ریتم مناسب، گرافیک پیشرفته، موضوع و ایده جذاب، اطلاعات دست اول و اجرای جذاب ناصر، از بالاترین استانداردهای بصری برخوردار است.

علاقه مندان مستند های علمی می توانند «جهان به هم پیوسته» را در قالب برنامه چهار سوی علم از شنبه تا سه شنبه، ۱۱ تا ۱۴ تیر، هر شب ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما مشاهده و روز بعد بیننده تکرار آن در ساعت های ۲ بامداد، ۷ و ۱۵ باشند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار