رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • سه شنبه 14 تیر 1401 - 09:36
  • کد خبر : 100913
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «بی چرا زندگان» تمدید شد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «بی چرا زندگان»، نوشته لیلی عاج با کارگردانی الهام شعبانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی‌نژاد، به مدت یک هفته تمدید شد و تا روز جمعه ۱۷تیرماه، در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر میزبان مخاطبان است. در این اثر نمایشی بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه): یلدا […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «بی چرا زندگان»، نوشته لیلی عاج با کارگردانی الهام شعبانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی‌نژاد، به مدت یک هفته تمدید شد و تا روز جمعه ۱۷تیرماه، در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر میزبان مخاطبان است. در این اثر نمایشی بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه): یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میر امینی، حمیدرضا محمدی، آیه کیان پور، توماج دانش‌بهزادی، سمیه برجی ایفای نقش می‌کنند. این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای در مورد زندگی یک خبرنگار و اتفاقاتی است که به صورت روزمره برای او می‌افتد. الهام شعبانی کارگردان این نمایش، از هنرمندان شناخته شده عرصه هنرهای نمایشی است و در آثار مختلفی از جمله «عاشقانه»، «ریکاوری»، «ملکاوان»، «ملکه گدایان»، «الیور تویست» و «خواب زمستانی» و… به عنوان بازیگر و طراح لباس فعالیت داشته است.
از عوامل و گروه اجرایی این نمایش می توان به مجری طرح: رها جهانشاهی، جانشین تهیه: بهزاد جاودانفرد، مدیر تولید: هاتف کلاته، طراح صحنه: امیر حسین دوانی، طراح نور: علی کوزه گر، آهنگساز و طراح صدا: بابک کیوانی، طراح گریم: وحدت سرچونی، طراح لباس: مهرنوش بیانی، طراحان حرکت: علیرضا و محمدرضا شریفی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :محمدحسن درباغی فرد، منشی صحنه: لاله ابید، دستیاران طراح نور: امیرحسین سیر، علیرضا و محمدحسین کوزه گر، مجری گریم: سارینا بیگی، دوخت لباس: زهرا بهرامی، طراح پوستر و بروشور: پدرام تنعمی، ساخت تیزر: جاوید علی پور، عکاس: بابک حقی، مدیر اموررسانه و تبلیغات: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.
این خبر در پایان یادآور می‌شود، نمایش «بی چرا زندگان» تا روز جمعه هفدهم تیرماه، ساعت ۲۰:۰۰ ، در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت‌ این نمایش به سایت تیوال به آدرس www.tiwal.com مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار