رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جیمز کامرون اعلام کرد مسئولیت ساخت ادامه دنباله های «آواتار» را به کارگردان دیگری واگذار می کند. به نقل از ورایتی، اگرچه جیمز کامرون بیش از یک دهه است که در حال توسعه و تولید دنباله های «آواتار» (۲۰۰۹) است، با این حال این کارگردان اعلام کرد به منظور توجه کردن به سایر پروژه های زندگی‌اش در […]

جیمز کامرون اعلام کرد مسئولیت ساخت ادامه دنباله های «آواتار» را به کارگردان دیگری واگذار می کند.

به نقل از ورایتی، اگرچه جیمز کامرون بیش از یک دهه است که در حال توسعه و تولید دنباله های «آواتار» (۲۰۰۹) است، با این حال این کارگردان اعلام کرد به منظور توجه کردن به سایر پروژه های زندگی‌اش در نظر دارد دنیای پاندورا متعلق به فیلم های «آواتار» را کنار بگذارد.

اولین دنباله «آواتار» با عنوان «راه آب» قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر امسال به سینماها بیاید. فیلم سوم «آواتار» نیز که همزمان با قسمت دوم فیلمبرداری می شد، در سال ۲۰۲۴ اکران می شود.

در حالی که مطمئنا جیمز کامرون پس از این دو فیلم، تصورات و تصمیماتی بیشتری برای داستان های «آواتار» داشته باشد با این حال او اعلام کرد برای قسمت های بعدی ممکن است دیگر در راس پروژه نباشد. این کارگردان به نشریه امپایر گفت که پس از اتمام کار در قسمت سوم، قصد دارد مسئولیت این فرنشایز را به کارگردان دیگری بسپارد و آن را ترک کند.

کارگردان «تایتانیک» و «ترمیناتور» در این باره گفت: من کارهای دیگری نیز دارم که در حال توسعه آنها هستم که هیجان انگیز هستند. من نمی دانم که این اتفاق بعد از قسمت سه یا بعد از چهار رخ می دهد با این حال می خواهم مسئولیت را به یک کارگردان دیگر که به او اعتماد دارم، منتقل کنم. بنابراین می توانم به کارهای دیگری که به آنها علاقه دارم، برسم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار