رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

برنامه شهر امن به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی در برنامه روز چهارشنبه به موضوع بیمه در تصادفات می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ، مهمان برنامه شهر امن است و به موضوع قوانین بیمه در تصادفات می پردازد . مجتبی […]

برنامه شهر امن به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی در برنامه روز چهارشنبه به موضوع بیمه در تصادفات می پردازد
به گزارش سینماخانه و به نقل از سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ، مهمان برنامه شهر امن است و به موضوع قوانین بیمه در تصادفات می پردازد .
مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه در اینباره گفت : با توجه به تماس های بسیاری که در خصوص نحوه استفاده از بیمه در تصادفات داشتیم و هنوز بسیاری از مردم در مورد قوانین بیمه و نحوه استفاده از بیمه در حین رانندگی اطلاعات کامل ندارند این مطالبه از سوی مخاطبان برنامه شده است که موارد مرتبط با بیمه حین تصادف ، نوع برخورد و رفتاری که طرفین تصادف باید داشته باشند ، نحوه مراجعات و دریافت خسارت از سوی کارشناس این برنامه توضیح داده خواهد شد .
مجتبی احمدی گفت : برنامه شهر امن از استودیو پلیس پایتخت در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه حوالی ساعت ۰۶:۳۰ صبح روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار