رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

در دومین قسمت از برنامه ساعت سینما، پویانمایی سینمایی «وال ئی – Wall.E» پس از نقد و تحلیل برای علاقه مندان سینما، پنج شنبه، ۱۶ تیر، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به پایگاه اطلاع رسانی سیما، این فیلم یکی از مهمترین محصولات شرکت پیکسار است که موفق […]

در دومین قسمت از برنامه ساعت سینما، پویانمایی سینمایی «وال ئی – Wall.E» پس از نقد و تحلیل برای علاقه مندان سینما، پنج شنبه، ۱۶ تیر، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به پایگاه اطلاع رسانی سیما، این فیلم یکی از مهمترین محصولات شرکت پیکسار است که موفق شد اسکار بهترین پویانمایی را در سال ۲۰۰۹ کسب نمایند. «وال ئی» در بیش از یکصد جشنواره سینمایی، موفق به کسب جایزه شده و از درگاه تخصصی IMDB امتیاز ۸.۴ از ۱۰ را کسب کرده است.
این پویانمایی سینمایی، که در گونه علمی – تخیلی، ماجراجویی، تولید شده، داستان ربات هوشمند زباله جمع کنی به نام «وال ئی» را روایت می‌کند که ۷۰۰ سال پس از ترک انسان ها از سیاره زمین، ماموریت فشرده سازی و جمع آوری پسماندها و آلودگی های صنعتی را بر عهده دارد.
علاقه‌مندان می توانند  «وال ئی» را پنج شنبه، ۱۶ تیر، ساعت ۲۰:۳۰ مشاهده و روز بعد بیننده تکرار آن در ساعت های ۲ بامداد و ۹ صبح باشند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار