رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم سینمایی «پدر ما» به کارگردانی کارگردانی کلودیو نوچه برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «پدر ما» با عنوان اصلی «Padrenostro» برای اولین بار در بخش اصلی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز ۲۰۲۰ به عنوان […]

فیلم سینمایی «پدر ما» به کارگردانی کارگردانی کلودیو نوچه برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «پدر ما» با عنوان اصلی «Padrenostro» برای اولین بار در بخش اصلی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز ۲۰۲۰ به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد و توانست جام ولپی را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کند.
فیلم «پدر ما» یا «پادرناسترو» اثری درام به نویسندگی و کارگردانی کلودیو نوچه است. او در فیلم تازه خود داستان پسری جوان را روایت می‌کند که زخمی شدن پدرش به ضرب گلوله را به چشم می‌بیند. این حادثه تلخ باعث می‌شود پسرک دوستی خیالی برای خود خلق کند تا از ترس و اضطراب ناشی از آن حادثه رهایی یابد. فیلم سینمایی «پدر ما» تا حدودی از زندگی واقعی کلودیو نوچه برگرفته شده و همین موضوع باعث باورپذیری آن شده است. پیرفرانچسکو فاوینو نقش پدر والریو را ایفا می‌کند؛ او که به‌تازگی در فیلم «خائن» (The Traitor) ساخته هنرمند برجسته ایتالیایی مارکو بلوکیو به ایفای نقش پرداخت بازیگر پرکاری است و سابقه حضور در ۵۰ فیلم اروپایی و آمریکایی را دارد.
کلودیو نوچه کارگردان ۴۵ ساله فیلم سینمایی پدر ما‌، اولین فیلم سینمایی بلند خود را در سال ۲۰۰۹ تحت عنوان «صبح بخیر امان» (Good Morning Aman) روی پرده برد. نوچه فیلم دومش «جنگل یخ» (The Ice Forest) را در سال ۲۰۱۴ ساخت و حال با سومین فیلم بلندش در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز ۲۰۲۰ شرکت کرده است.

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما به صورت هفتگی، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰، یک اثر جدید از برترین آثار سینمای جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار