رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه تهران سیما برای ارج نهادن به ارزش های والای عید غدیر و تکریم این روز معنوی، پویش «یک یا علی» را با هدف مشارکت مردم عزیز ایران و شهروندان گرامی در امور خیر اجتماعی و خانوادگی راه اندازی کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این شبکه […]

شبکه تهران سیما برای ارج نهادن به ارزش های والای عید غدیر و تکریم این روز معنوی، پویش «یک یا علی» را با هدف مشارکت مردم عزیز ایران و شهروندان گرامی در امور خیر اجتماعی و خانوادگی راه اندازی کرده است.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این شبکه با برنامه های به خانه بر می گردیم، رنگین کمان، شب فیروزه ای و شهر امن به استقبال غدیر می رود.
مخاطبان و بینندگان می توانند با مشارکت در پویش های طراحی شده در هر برنامه، سهم بسزایی در تکریم غدیر داشته باشند.
همراهان همیشگی برنامه های شبکه پنج سیما با ارسال تصاویر از طبخ شیرینی و کیک های خانگی در روز عید غدیر به برنامه به خانه بر می گردیم می توانند به این پویش بپیوندند. به خانه بر می گردیم را هر روز ساعت ۱۶:۲۰ بیننده باشید.
همچنین دلبندان و کودکان عزیز از امروز تا عید غدیر با ارسال نقاشی های زیبای کودکانه خودشان به برنامه رنگین کمان، نام خود را در پویش «یک یا علی» ثبت کنند. رنگین کمان سه روز آخر هفته ساعت ۱۵ تماشایی می شود و هر هفته جمعه ها در فرهنگ سراهای شهر تهران میزبان کودکان و خانواده های عزیز آنها می شود.
برنامه های شب فیروزه ای با اجرای ابوالفضل آقاخانی و شهر امن با اجرای محمود رضا قدیریان نیز پویش یک یا علی را با هدف نشاندن لبخند بر لبان هموطنان، شاد کردن قلوب مسلمین، دست گیری نیازمندان، باز کردن گره از کار مردم، هدیه دادن، آذین بندی خانه و محله ها و … آغاز کرده است و با این هدف به استقبال عید سعید غدیر می رود. هموطنان عزیز
می توانند با ارسال عکس، فیلم و یا متن و دلگویه های خودشان به پویش «یک یا علی» این برنامه ها بپیوندند.
گفتنی است برنامه شبانگاهی شب فیروزه ای هر هفته از یکی از شهرستان های استان تهران روی آنتن می رود. این برنامه در این هفته از قرچک ورامین هرشب ساعت ۲۱ پخش می شود.
همچنین برنامه شهر امن که با هدف آموزش رفتارهای ترافیکی و بررسی علل و عوامل پرخطر تصادفات شهری پخش
می شود، هر هفته روز های زوج ساعت ۶ تماشایی می شود.
یادآور می شود آنونس روز شمار فرا رسیدن عید غدیر از امروز شروع پخش شده است و در زمان پخش سایر برنامه های شبکه به صورت زیرنویس از مخاطبان دعوت می شود تا به پویش «یک یا علی» شبکه پنج سیما بپیوندند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار