رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

تصاویر جدیدی از فیلم «آمستردام» به کارگردانی دیوید اُ راسل منتشر شد. به نقل از ورایتی، روز گذشته ۶ جولای تیزر و همینطور  تصاویر جدید از ستاره های فیلم «آمستردام» اثر مورد انتظار دیوید اُ. راسل منتشر شد. در خلاصه داستان فیلم کمدی سیاه «آمستردام» آمده است، کریستین بیل و جان دیوید واشنگتن نقش دو […]

تصاویر جدیدی از فیلم «آمستردام» به کارگردانی دیوید اُ راسل منتشر شد.

به نقل از ورایتی، روز گذشته ۶ جولای تیزر و همینطور  تصاویر جدید از ستاره های فیلم «آمستردام» اثر مورد انتظار دیوید اُ. راسل منتشر شد.

در خلاصه داستان فیلم کمدی سیاه «آمستردام» آمده است، کریستین بیل و جان دیوید واشنگتن نقش دو سرباز زخمی را بازی می‌کنند که در جریان یک مرخصی در آمستردام با یک پرستار با بازی مارگو رابی دوست می شوند. سال‌ها بعد در دهه ۱۹۳۰، این سه نفر متهم به کشتن یک نفر می شوند و خود را درگیر توطئه‌ای می‌بینند که ریشه در تکان‌دهنده‌ترین توطئه‌های رازآلود تاریخ آمریکا دارد.

فیلم «آمستردام» به نویسندگی و کارگردانی دیوید اُ راسل فیلمساز نامزد ۵ جایزه اسکار از حضور بازیگرانی چون آنیا تیلور جوی، رابرت دنیرو، رامی ملک، تیلور سوییفت، کریس راک، مایکل شانون، مایک میرز، زویی سالدانا، الساندرو نیولا، تیموتی اولیفانت و آندریا رایزبورو بهره می برد.

این فیلم قرار است ۴ نوامبر به پخش کنندگی استودیوی قرن بیستم و نیو ریجنسی اکران شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار