رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
در تدارک استودیو در کیش

ویژه‌برنامه‌های جام جهانی قطر اعلام شد

مدیر شبکه ورزش از ویژه‌برنامه‌های این شبکه تلویزیونی برای پوشش رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد. سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش درباره برنامه‌هایی که برای بازی‌های جام جهانی قرار است از این شبکه پخش شود بیان کرد: ما طرحی را در شبکه ورزش داریم که مدتی است آغاز شده و تا شروع بازی‌های جام جهانی روی […]

مدیر شبکه ورزش از ویژه‌برنامه‌های این شبکه تلویزیونی برای پوشش رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش درباره برنامه‌هایی که برای بازی‌های جام جهانی قرار است از این شبکه پخش شود بیان کرد: ما طرحی را در شبکه ورزش داریم که مدتی است آغاز شده و تا شروع بازی‌های جام جهانی روی آن متمرکز خواهیم بود و شامل پخش برنامه‌هایی از ادوار مختلف جام جهانی می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه با نام «تا جام جهانی» که به صورت هر شبی ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود ابتدا خلاصه‌ای از ادوار مختلف جام جهانی و بعد از آن هم مسابقات کامل را پخش می‌کنیم.

مدیر شبکه ورزش از مستندهای مرتبط نیز خبر داد و گفت: همچنین باکس پخش مستند را در ساعت ۱۶ داریم و مستندهایی که درباره جام جهانی ساخته شده‌اند را پخش می‌کنیم. این مستندها از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌روند و پخش آن‌ها تا پایان تابستان ادامه دارد.

وی همچنین درباره ویژه‌برنامه‌های مرتبط با پوشش رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز عنوان کرد: چند استودیو به همین مناسبت خواهیم داشت که استودیوی اصلی در تهران است و این ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۲ از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود که به صورت تخصصی و با جزییات جام جهانی و ۳۲ تیم حاضر در آن را بررسی می‌کند. قرار است در کیش هم استودیو داشته باشیم تا برخی مهمانان خاص خارجی و داخلی را آنجا دعوت کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار