رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «دریبل» ساخته مشترک علی لاوری و نازآفرین حسن‌پور در بخش رقابتی جشنواره جیفونی ایتالیا پذیرفته شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «دریبل» در بخش رقابتی پنجاه و دومین دوره جشنواره  جیفونی ایتالیا شرکت خواهد کرد. این فیلم کوتاه، روایت دو برادر است که به […]

فیلم کوتاه «دریبل» ساخته مشترک علی لاوری و نازآفرین حسن‌پور در بخش رقابتی جشنواره جیفونی ایتالیا پذیرفته شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «دریبل» در بخش رقابتی پنجاه و دومین دوره جشنواره  جیفونی ایتالیا شرکت خواهد کرد.

این فیلم کوتاه، روایت دو برادر است که به خاطر عشق به فوتبال با یکدیگر دچار اختلاف می‌شوند و تنها راه دوستی همان فوتبال است…

جشنواره فیلم جیفونی (Giffoni Film Festival) از سال ۱۹۷۱ آغاز به کار کرده، یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم و رویدادهای سینمایی کودکان و نوجوانان در جهان است که با حمایت وزارت فرهنگ ایتالیا برگزار می‌شود.

در شرح اهداف برگزاری جشنواره جیفونی آمده است: این جشنواره مکانی‌ ایده‌آل برای ارتباط میان فیلم‌سازان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان است و  پلی میان دنیای تولید و مخاطبان هدف فراهم می‌کند؛ همچنین با هدف ترویج دانش و گردش تولیدات با ارزش بالای هنری، قادر است به آموزش و رشد فرهنگی، آگاهی و انتقادی جوانان کمک کند.

عوامل تولید فیلم کوتاه «دریبل» عبارتند از:

کارگردان و تهیه‌کننده: علی لاوری منفرد، نازآفرین حسن‌پور
بازیگر: مهدی مکاریان، بازیگر نوجوان: محمد نوروزی

نویسنده : علی لاوری منفرد

تدوین: نازآفرین حسن‌پور

آهنگساز: سجاد بهادری

فیلمبردار: علی لاوری منفرد

صدا گذار: محمد قاسمی

مدیر تولید: مرتضی وزیریان

صدابردار: فرید نصوری

مشاور پروژه: علی زهتاب‌زاده

میکس و مسترینگ موسیقی: محسن برزگر

نوازنده عود: رضا رضازاده

تصویربردار هوایی: متین باجوند

مدیر تولید : احد فروزانی

مترجم: احمد فروزانی

جشنواره فیلم «جیفونی» در پنجاه‌ و دومین دوره خود، از ۲۱ تا ۳۰ جولای (۳۰ تیر تا ۸ مرداد ۱۴۰۰) میزبان فیلم‌سازان و علاقه‌مندان در دهکده کوچک «جیفونی واله پیانا» در نزدیکی سالرنو، در جنوب ایتالیاست.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار