رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

معاون سیما به مناسبت سفر به کرمان، طی یادداشتی، از هم‌افزایى شبکه‌هاى ملى و استانى خبر داد و نوشت: در تعامل با امور استان های رسانه ملی تلاش خواهد شد هویت و عدالت تجلى بیشترى یابد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ متن یادداشت محسن برمهانى معاون سیما بدین شرح […]

معاون سیما به مناسبت سفر به کرمان، طی یادداشتی، از هم‌افزایى شبکه‌هاى ملى و استانى خبر داد و نوشت: در تعامل با امور استان های رسانه ملی تلاش خواهد شد هویت و عدالت تجلى بیشترى یابد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ متن یادداشت محسن برمهانى معاون سیما بدین شرح است:

به لطف الهی، کرمان، شهر سردار شهدای مقاومت اولین مقصد سفرهای استانی مدیران سیما بود. چهارشنبه پانزدهم تیرماه همراه با همکارانم در شورای مدیران معاونت سیما بر سر مزار حاج قاسم‌مان و دیگر شهدای این خطه از ایران حاضر شدیم، تا اعلام کنیم ما سرباز آن بزرگ مرد و آرمان‌هایش هستیم. آنگونه که سردار شهیدمان در جبهه مقاومت و جنگ سخت مجاهدت می‌کرد و فدای این راه مقدس شد، ما نیز در جبهه‌ی جنگ نرم باید راه و اهداف حاج قاسم را که همانا مقاصد انقلاب و اسلام ناب محمدی است، دنبال کنیم. برکت حضور در گلزار شهدای کرمان، نه فقط زیارت، بلکه یادآوری این مهم بود که همه تلاش خود را به کار بریم تا در تمامی تولیدات معاونت سیما، مکتب شهید قاسم سلیمانی را سرلوحه عمل قرار دهیم.
در جریان این سفر، جلسات پرباری برگزار شد. در جلسه خوبی که با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشتیم، به این مهم پرداخته شد که لزوماً مبادی رسمی نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای رسانه ملی باشد و باید از مبادی غیررسمی، مثل همان جمع جوانان بی‌ادعا و دغدغه‌مند بیشتر استفاده کرد و مسیر این تعامل هموارتر شود.
آشنایی با ظرفیت‌های این نیروها، مشکلات آنها و همچنین شنیدن نقدهای ایشان نسبت به خودمان، دستاورد دیگر این نشست بود.
جلسه مشترک شورای مدیران سیما با شوراى معاونین صداوسیماى مرکز کرمان و همچنین دیدار با استاندار، مجمع نمایندگان استان و نمایندگى ولى فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم از دیگر اتفاقات این سفر بود. حاصل این جلسات نیز بررسی و شناسایى ظرفیت های مشترک برای تولید برنامه ها و به ویژه جلا دادن برنامه‌ها با نور سردار دل‌ها ازجمله تولید سریالی با محوریت زندگی حاج قاسم بود.
کرمان، آغاز سفرهای استانی است و ان‌شاءلله در تعامل با معاونت امور استان‌هاى رسانه ملى، معاونت سیما با حضور در دیگر استان‌ها، در تلاش خواهد بود تا با هم‌افزایى شبکه‌هاى ملى و استانى، هویت و عدالت در تولیدات شبکه‌هاى سراسرى تجلى بیشترى یابد و ظرفیت‌ها و استعدادهای همه نقاط ایران عزیزمان در برنامه‌سازی را به فعل تبدیل کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار