رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ شب فیروزه‌ای با حضور یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود. برنامه شب فیروزه‌ای شبکه پنج امشب یکشنبه ۱۹ تیرماه به مناسبت عید قربان و میزبانی از یوسف صیادی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اجرا می‌شود. یوسف صیادی با حضور […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ شب فیروزه‌ای با حضور یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

برنامه شب فیروزه‌ای شبکه پنج امشب یکشنبه ۱۹ تیرماه به مناسبت عید قربان و میزبانی از یوسف صیادی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اجرا می‌شود.

یوسف صیادی با حضور در برنامه شب فیروزه‌ای در رابطه با سابقه حرفه‌ای خود صحبت می‌کند و تجربیات خود را با میزبانان برنامه به اشتراک می‌گذارد؛ از پرطرفدارترین آثار صیادی می‌توان به سریال تلویزیونی ساعت خوش، معمای شاه، اخراجی‌های ۳ و ماموریت غیرممکن اشاره کرد.

در بخش دیگری از برنامه امیرحسین وادیدار خواننده خوش صدای کشورمان به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازد. خواننده جوان که آثاری همچون «بگو» و «آرزو کن» را در کارنامه خود دارد، در برنامه شب فیروزه‌ای با مجری نیز گفتگو خواهد داشت.

در ادامه، گروه سرود خلیج فارس به برنامه شب فیروزه‌ای می‌آید تا به مناسبت عید قربان اجرای موسیقی محلی داشته باشد.

برنامه شب فیروزه ای هر هفته شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های شما خواهد بود.

گفتنی است؛ برنامه شب فیروزه‌ای به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر هرشب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از مکان بوستان آب و آتش شهر تهران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @shabefiroozei_tv5 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار