رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو ایران همزمان با آغاز دهه «امامت و ولایت» از روز یکشنبه ۱۹ تیر ماه، تا عید سعید غدیر خم (دوشنبه ۲۷ تیر ماه) ویژه برنامه «عید تا عید» را تقدیم می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، دهه ولایت و امامت به فاصله زمانی «عید قربان» تا «عید غدیر […]

رادیو ایران همزمان با آغاز دهه «امامت و ولایت» از روز یکشنبه ۱۹ تیر ماه، تا عید سعید غدیر خم (دوشنبه ۲۷ تیر ماه) ویژه برنامه «عید تا عید» را تقدیم می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، دهه ولایت و امامت به فاصله زمانی «عید قربان» تا «عید غدیر خم» گفته شده و زمانی ارزشمند برای مسلمان خصوصاً شیعیان محسوب می‌شود، زیراعید قربان روز ثبوت عشق و تسلیم، روز رهایی از تعلقات غیرخدایی و دلبستگی های دنیوی برای دل سپردن به رضایت پروردگار سبحان است و عید غدیر، عید کمال دین و روز عهد و میثاق با رب جلیل است.
از همین رو از آغاز دهه «امامت و ولایت» در برنامه های مختلف رادیو ایران به این موضوع پرداخته می شود و ویژه برنامه «عید تا عید» با هدف گسترش فرهنگ علوی، ایجاد فضای شادی و سرور پخش می شود.
احسان زارع تهیه کننده ویژه برنامه «عید تا عید» بیان کرد: دراین برنامه با محوریت مسابقه ی عید قربان تا غدیر و تمرکز بر خانواده غدیری و همچنین احیای عید غدیر و اعیاد ذی الحجه با تاکید بر عملیات رسانه ای و میدانی گسترده مبنی بر هدیه دادن عمومی هر روز در چند نوبت سوال مورد نظر مسابقه پخش می شود و شنوندگان می تواند از طریق سامانه پیامکی در مسابقه شرکت و گزینه صحیح را انتخاب کنند.
در ساعت ۲۲:۰۰۰ که پاسخ سوال مسابقه مشخص می شود و با حضور یکی از چهره های هنری، ورزشی، ادبی و … از بین کسانی که پاسخ صحیح داده اند قرعه کشی می شود.
در کنار این مسابقه با فراخوان از ایرانیاران گزارش هایی با موضوع اعیاد ذی الحجه پخش می شود.
گفتنی است «عید تا عید» از یکشنبه ۱۹ تیر ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار