رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عموی شبکه پنج؛ شب فیروزه‌ای با حضور امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود. برنامه شب فیروزه‌ای امشب دوشنبه بیستم تیرماه با میزبانی از امیرمحمد زند، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. امیرمحمد زند با حضور […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عموی شبکه پنج؛ شب فیروزه‌ای با حضور امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

برنامه شب فیروزه‌ای امشب دوشنبه بیستم تیرماه با میزبانی از امیرمحمد زند، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

امیرمحمد زند با حضور در برنامه شب فیروزه‌ای در رابطه با فعالیت‌ در سینمای ایران و تجربه خود از فیلم‌سازی صحبت می‌کند؛ زند در آثاری همچون «اتوبوس شب»، «تقاطع» و «شب حورا» نقش آفرینی کرده‌است.

در بخش دیگری از برنامه حسین حسنی خواننده به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازد. وی‌ همچنین در ادامه برنامه شب فیروزه‌ای با مجری نیز گفتگو خواهد داشت.

شب فیروزه‌ای همچنین میزبان فریدون‌ بیگدلی، خواننده سبک پاپ ایرانی است که پس از اجرای موسیقی با مجری برنامه به گفت‌وگو می‌نشیند.

در ادامه، شب فیروزه‌ای میزبان یک گروه موسیقی است که در بخش‌های مختلف برنامه به اجرای چند قطعه می‌پردازد.

برنامه شب فیروزه ای هر هفته شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های شما خواهد بود.

گفتنی است؛ برنامه شب فیروزه‌ای به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر هرشب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از مکان بوستان آب و آتش شهر تهران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @shabefiroozei_tv5 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار