رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

شبکه های ژاپنی به دلیل ترور شینزو آبه پخش چندین انیمه را در روزهای اخیر لغو کرده اند. به نقل از اپیک‌استریم، ترور روز ۸ جولای شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن بسیاری از مردم ژاپن و جهان را شوکه کرد. در پاسخ به این اتفاق، شبکه‌های ژاپنی برنامه‌های خود را در این چند روز از جمله […]

شبکه های ژاپنی به دلیل ترور شینزو آبه پخش چندین انیمه را در روزهای اخیر لغو کرده اند.

به نقل از اپیک‌استریم، ترور روز ۸ جولای شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن بسیاری از مردم ژاپن و جهان را شوکه کرد. در پاسخ به این اتفاق، شبکه‌های ژاپنی برنامه‌های خود را در این چند روز از جمله نمایش چندین انیمه را به حالت تعلیق درآوردند.

یکی از شبکه های مطرح ژاپنی یعنی NTV همان روز ۸ جولای اعلام کرد پخش انیمه «بل» به کارگردانی مامورو هوسودا را به تاریخ دیگری موکول می کند. این انیمه در ابتدا قرار بود روز ۸ جولای در ساعت ۹ شب پخش شود. با این حال بنا به اعلام تلویزیون این کشور، پخش تلویزیونی این انیمه تا تاریخ و زمان نامشخصی به تعویق افتاد.

یکی دیگر از انیمه هایی که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت، انیمه «بخند تا زمانی که گریه کنی» بود که قرار بود قسمت دومش روز ۹ جولای به نمایش دربیاید که این انیمه نیز به تعویق افتاد.

در توییتر رسمی این سریال اعلام شد که قسمت اول به جای قسمت دوم در روز ۹ جولای روی آنتن می رود و قسمت سوم نیز روز ۱۶ جولای پخش خواهد شد. براساس این اطلاعیه به نظر می رسد پخش قسمت دوم این انیمه به طور کامل منتفی شده است. اگرچه دلیل خاصی برای حذف قسمت دوم این انیمه ذکر نشده است با این حال طرفداران این مجموعه حدس می زنند به دلیل قصه این اپیزود که گویا به داستان سوء قصد علیه رییس‌جمهوری ربط دارد، این قسمت به طور کامل حذف شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار