رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «تمایل» در ادامه حضور جهانی خود به بخش مسابقه جشنواره‌های تفلیس گرجستان و تسالونیکی یونان راه یافت. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «تمایل» به کارگردانی مبین پکند و نویسندگی و تهیه‌کنندگی میلاد منصوری موفق به حضور در پنجمین جشنواره Taoba در تفلیس گرجستان و همچنین بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم تسالونیکی یونان شد. جشنواره Taoba […]

فیلم کوتاه «تمایل» در ادامه حضور جهانی خود به بخش مسابقه جشنواره‌های تفلیس گرجستان و تسالونیکی یونان راه یافت.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «تمایل» به کارگردانی مبین پکند و نویسندگی و تهیه‌کنندگی میلاد منصوری موفق به حضور در پنجمین جشنواره Taoba در تفلیس گرجستان و همچنین بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم تسالونیکی یونان شد.

جشنواره Taoba در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ سپتامبر (۲۱ تا ۲۵ شهریور) در تفلیس گرجستان و جشنواره تسالونیکی در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ (۲۳ تا ۲۵ شهریور) اکتبر در یونان به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد.

این فیلم پیش از این موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از دوازدهمین دوره جشنواره Emerging Lens Cultural Film Festival ۲۰۲۲ کانادا ‌شد و در جشنواره Merced Queer Film Festival ۲۰۲۲ نیز در بین ۵ نامزد بهترین فیلم کوتاه بین‌المللی قرار گرفته بود.

فیلم کوتاه «تمایل» روایتگر زندگی دختری است که با معضلی اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند. دنیز متوسلی، صدف برادران و علی فراستی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

پخش بین المللی این فیلم را فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد برعهده دارد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و مشاور کارگردان: میلاد منصوری، مجری طرح: حسین سلیمانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، طراح صحنه: علی سعیدی، طراح لباس: دنیز متوسلی، طراح گریم: الهه عسگری، مدیر صدابرداری: امیرعباس علیرضایی، تدوین: محمد خلفی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه‌ریزی: دنیز متوسلی، طراح پوستر: سینا افشار، عکاس: دنیا حیدری، نقاشی: حنانه پکند، تولید محتوا: علی فراستی، روابط عمومی: الهام عرشی‌زاده، سرمایه گذار: مبین پکند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار