رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

این شب ها فصل دوم «برف بی صدا می رود» به روی آنتن شبکه سه سیما می رود. پخش این سریال به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه مبارک رمضان متوقف شده بود و قسمت های جدید آن از اواسط تیرماه در حال پخش می باشد. از نکات مثبت سریال میزانسن و فضاسازی جذاب […]

این شب ها فصل دوم «برف بی صدا می رود» به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

پخش این سریال به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه مبارک رمضان متوقف شده بود و قسمت های جدید آن از اواسط تیرماه در حال پخش می باشد.

از نکات مثبت سریال میزانسن و فضاسازی جذاب می باشد که دهه شصت و هفتاد را به خوبی به تصویر کشیده است. سریال فیلمنامه و داستان مشخصی دارد و مخاطب را گام به گام با خود همراه می سازد. اما این حرکت گام به گام به قدری آهسته و کند است که با از دست دادن چند قسمت سریال مخاطب داستان را از دست نمی دهد و گاها قسمت هایی که با سکانس های کش دار و بدون اتفاق خاصی خاتمه می یابد.
پوریا شکیبایی در نقش مهم «حبیب» و الیکا عبدالرزاقی  در نقش تاثیرگذار «سیمین»  ایفای نقش درخشانی دارند و سایر بازیگران نیز مثل پاشا رستمی در نقش «احمد» و فریبا متخصص در نقش «مادر حبیب» بازی باورپذیری ارائه می دهند. اما شخصیت پردازی و داستان به گونه ای پیش می رود که گویی قرار است مدام شخصیت منفی «حبیب» و نقشه های شوم او به رخ کشیده شود یا حسادت های «سیمین» و دعواها و داد و بیدادهایش دائما تکرار شود. مخاطب اگر صبور باشد با داستان تلخ و کش دار سریال همراه می شود و در هر قسمت دنبال اتفاقی می گردد که شاید بیفتد و در نهایت امیدوار است که پایان بندی سریال دلسردش نکند.

سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار