رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • سه شنبه 21 تیر 1401 - 18:17
  • کد خبر : 101465
  • تئاتر
  • چاپ خبر : شیماه خاسب و نخستین تجربه کارگردانی تئاتر با «شام خداحافظی»

نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب به زودی به روی صحنه می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «شام خداحافظی»، نوشته مشترک: ماتیو دلاپورت و الکساندر دولاپتولیر، با ترجمه: شهلا حایری، کارگردانی: شیماه خاسب به زودی در یکی از تماشاخانه‌های شهر تهران به روی صحنه می‌رود. شیماه خاسب […]

نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب به زودی به روی صحنه می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «شام خداحافظی»، نوشته مشترک: ماتیو دلاپورت و الکساندر دولاپتولیر، با ترجمه: شهلا حایری، کارگردانی: شیماه خاسب به زودی در یکی از تماشاخانه‌های شهر تهران به روی صحنه می‌رود. شیماه خاسب که طی ۱۵سال گذشته تا کنون در بیش از ۶۰اجرا به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، مدیر اجرا و … حضور مستمر داشته، در نخستین تجربه کارگردانیش از حضور، زهرا بحیرایی به عنوان سرمایه‌گذار بهره می برد. خاسب پیش از این با مسئولیت‌های مختلف، همراه با گروه‌های تئاتری مختلف، در چندین جشنواره جهانی نیز حضور داشته که می‌توان به جشنواره‌هایی همچون؛ (باسانو-ایتالیا)، (بوسکا کمدیا کراکوف -لهستان)، (پاریس- فرانسه)، (لوراخ-آلمان)، جشنواره پرفورمنس (باری-ایتالیا ) همچنین اجرای عمومی در سیاتل آمریکا و… اشاره کرد.
خاسب در اشاره به خلاصه این داستان اینگونه عنوان می‌کند که: کلوتید و پی‌یر تصمیم می‌گیرند بهترین دوستانشان را به صرف شام دعوت کنند و برای آنها شام خداحافظی تدارک ببینند و از شر آنها خلاص شوند ‌تا بتوانند با دوستان جدید آشنا شوند، با ورود آنتوان به این مهمانی اتفاقاتی رخ می‌دهد که این مهمانی کاملا تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.
این خبر در پایان خاطرنشان می‌کند، نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب از اواخر مرداد ماه در یکی از تماشاخانه‌های تهران به روی صحنه می‌رود و خبرهای تکمیلی نمایش پس از دریافت مجوزهای لازم به زودی اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار