رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلمبرداری فیلم کوتاه «تمجیزک» به کارگردانی محمد کدخدازاده به پایان رسید و این فیلم برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده می‌شود. فیلمبرداری فیلم کوتاه «تمجیزک» به کارگردانی محمد کدخدازاده به تهیه‌کنندگی علیرضا آغاز با نگاهی نو به مقوله اعتیاد به پایان رسید. «تمجیزک» در قالبی داستانی، عواقب عادت‌های افیونی جدید که طیف مختلفی از جامعه از افراد عادی تا چهره‌های شناخته‌شده […]

فیلمبرداری فیلم کوتاه «تمجیزک» به کارگردانی محمد کدخدازاده به پایان رسید و این فیلم برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده می‌شود.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «تمجیزک» به کارگردانی محمد کدخدازاده به تهیه‌کنندگی علیرضا آغاز با نگاهی نو به مقوله اعتیاد به پایان رسید.

«تمجیزک» در قالبی داستانی، عواقب عادت‌های افیونی جدید که طیف مختلفی از جامعه از افراد عادی تا چهره‌های شناخته‌شده را دربرمی‌گیرد، واکاوی می‌کند.

محمدرضا شاه‌مردی، بهادر محمدنژاد، رحمان اسلامی، محمدرضا پیغمبری، محمدامین زارعی، گلناز زجاجی، آراد محمدی، متین الیاسی، احمد شریفی‌فرد، پویا لنگری، کیانا کدخدازاده و نرگس یزدی بازیگران فیلم «تمجیزک» هستند و این فیلم که از محصولات آغازمدیا است، آماده حضور در جشنواره‌های مختلف می‌شود.

علیرضا آغاز تهیه‌کننده فیلم که سابقه سینماداری نیز دارد، از اولویت خود مبنی بر حمایت از طرح‌های نو و در عین حال مبتنی بر مختصات پرده سینما گفت و اینکه امیدوار است از این طریق بتواند مسیری برای ایجاد تنوع در تولیدات سینمایی ایجاد کند.

«تمجیزک» از جمله فیلم‌هایی است که بی موضع‌گیری له یا علیه عادات بشری به ارائه تحلیل و نوعی روان‌درمانی تصویری درباره این عادات پرداخته است.

فهرست عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از تهیه کننده: علیرضا آغاز، نویسنده و کارگردان: محمدکدخدازاده، بازیگران: محمدرضا شاه‌مردی، بهادر محمدنژاد، رحمان اسلامی، محمدرضا پیغمبری، محمدامین زارعی، گلناز زجاجی، آراد محمدی، متین الیاسی، احمد شریفی‌فرد، پویا لنگری، کیانا کدخدازاده و نرگس یزدی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: مدیاژورنال، محصول آغازمدیا.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار