رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

برنامه «پرستاره» مجالی است برای تکریم نخبگان و ستاره‌های تاثیر گذار تعلیم و آموزش در کشور و به بررسی فعالیت و اولویت‌های زندگی آن‌ها می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه زنده «پرستاره» از امشب چهارشنبه ۲۲ تیر روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود. این برنامه فعالیت ها و […]

برنامه «پرستاره» مجالی است برای تکریم نخبگان و ستاره‌های تاثیر گذار تعلیم و آموزش در کشور و به بررسی فعالیت و اولویت‌های زندگی آن‌ها می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه زنده «پرستاره» از امشب چهارشنبه ۲۲ تیر روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.

این برنامه فعالیت ها و اولویت های زندگی  نخبگان و ستاره های ارزشمند و تاثیر گذار تعلیم و آموزش در کشور را بررسی می کند. پویش ها و کمپین های مختلف جهت تعامل بیشتر با مخاطبین با رویکرد توسعه عدالت آموزشی از بخش های مهم این برنامه خواهد بود.
در کنار بخش زنده و گفتگو با میهمان، تولید آیتم های مختلف با موضوعات متنوع نیز ازجمله بخش های دیگر «پرستاره» به شمار می آید.
قصه خوانی های شبانه با اجرای مسعود فروتن چهره نام آشنای قصه خوانی در سیما نیز بخشی دیگر از این برنامه است.
«پرستاره» چهارشنب ، پنج شنبه و جمعه شب ها حوالی ساعت ۲۲ به مدت ۷۰ دقیقه با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام پخش می شود.
این برنامه به تهیه کنندگی هادی خدادی، مدیریت هنری احسان مرادی و کارگردانی علیرضا طهرانی و با اجرای سیاوش عقدایی و مرضیه شراهی در شب های آخر هفته به قاب شبکه آموزش می آید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار