رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فصل جدید ویژه برنامه‌ تلویزیونی “همکار من” با محوریت حمایت از کسب و کارهای خانوادگی چهارشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۲۲ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه “همکارمن” در هر قسمت میزبان اعضای یک خانواده است که موضوع خانواده و اقتصاد […]

فصل جدید ویژه برنامه‌ تلویزیونی “همکار من” با محوریت حمایت از کسب و کارهای خانوادگی چهارشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۲۲ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه “همکارمن” در هر قسمت میزبان اعضای یک خانواده است که موضوع خانواده و اقتصاد آن را از منظر کسب و کارهای خانگی و صنعتی بررسی می نماید، به بیان دیگر این برنامه سعی دارد اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش، اتحاد بین اعضای خانواده برای رسیدن به موفقیت ها را برای مخاطبان تبیین و تشریح نماید.
همچنین این ویژه برنامه، نکات مفید و کلیدی برای شروع یک کسب و کار را به مخاطبان آموزش می دهد و در هر قسمت مستندهای جذابی را از کارآفرینان موفق کسب و کار های خانگی نمایش می دهد.
حمایت از خانواده و کسب و کارهای خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده های نو و خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی و… از رویکردهای مهم سری جدید برنامه همکارمن است که از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
برنامه ” همکار من ” به تهیه کنندگی محسن سال افزون کاری از گروه اجتماعی است که با اجرای مژده خنجری چهارشنبه ها ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار