رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه ی تحلیلی «شهربرگ» چهارشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۵:۳۰ موضوع آزادسازی سواحل دریای خرز را در استان‌های شمالی کشور واکاوی و بررسی می نماید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در برنامه ی پیش روی «شهر برگ» موضوع آزاد سازی سواحل خزر از منظر مسئولان و کارشناسان اقتصادی تببین و […]

برنامه ی تحلیلی «شهربرگ» چهارشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۵:۳۰ موضوع آزادسازی سواحل دریای خرز را در استان‌های شمالی کشور واکاوی و بررسی می نماید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در برنامه ی پیش روی «شهر برگ» موضوع آزاد سازی سواحل خزر از منظر مسئولان و کارشناسان اقتصادی تببین و تحلیل خواهد شد.

بنا بر این گزارش، “آزادسازی سواحل” از جمله وعده های دولت های قبل بود که با جدیت و پیگیری دولت سیزدهم محقق شد. سواحلی که سالیان زیادی در اختیار سازمان های دولتی، نظامی و خصوصی بود اما با دستور رئیس جمهور و همکاری این نهادها آزاد شد.
برنامه ی تحلیلی و گفتگو محور «شهر برگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان میرزا ابوالحسنی کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که با اجرای کیوان نقره کار چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵:۳۰ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار