رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه‌ی «دست‌خط» این هفته ۲۴ تیرماه حدود ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد و محمد حسین رنجبران میزبان وزیر آموزش و پرورش خواهد بود. دکتر یوسف نوری در این برنامه به تحقیق و بررسی چگونگی حضور دانش‌آموزان در مدارس در […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه‌ی «دست‌خط» این هفته ۲۴ تیرماه حدود ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد و محمد حسین رنجبران میزبان وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.
دکتر یوسف نوری در این برنامه به تحقیق و بررسی چگونگی حضور دانش‌آموزان در مدارس در کشورهای مختلف اشاره کرد و نتیجه‌ی این بررسی‌ها را ایجاد راه‌کارهایی برای دایر کردن مدارس با رعایت پروتکل‌هایی کرونایی در کشور اعلام کرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه‌ی گفت‌وگو کنکور را عامل استرس دانش‌آموزان خواند و با متفاوت دانستن نظام آموزش و نظام پذیرش، از تلاش برای حذف این استرس از دانش‌آموزان سخن گفت.
دریافت شهریه‌های نجومی مدارس غیر انتفاعی از دانش‌آموزان و نقش مافیای کنکور در نظام آموزشی کشور نیز از دیگر مواردی است که در این برنامه به آن اشاره شد.
بررسی «نظام رتبه‌بندی معلمان» از مهم‌ترین بخش‌های گفت‌وگوی محمد حسین رنجبران با دکتر نوری بود که وزیر آموزش و پرورش با تشریح کامل این طرح، آن را عامل اصلی انگیزه‌ی معلمان برای ایجاد آمادگی برای تحول نظام آموزشی کشور دانست.
“دست‌خط” که به گفت‌وگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می‌پردازد، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است.
این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را با اجرای محمد حسین رنجبران و تهیه کنندگی مریم حداد، هر هفته جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۶:۱۵ بیننده باشید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار