رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فروش فیلم زندگینامه‌ای «الویس» در آمریکا از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت. به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه ای «الویس» ساخته باز لورمن روز جمعه ۱۵ جوللای از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا عبور کرد. به این ترتیب این فیلم تبدیل به یکی از فیلم های کمیاب بدون حضور ابرقهرمان یا دایناسور […]

فروش فیلم زندگینامه‌ای «الویس» در آمریکا از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت.

به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه ای «الویس» ساخته باز لورمن روز جمعه ۱۵ جوللای از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا عبور کرد. به این ترتیب این فیلم تبدیل به یکی از فیلم های کمیاب بدون حضور ابرقهرمان یا دایناسور شد که به این رقم فروش رسید.

این ساخته برادران وارنر در بیرون از مرزهای آمریکا نیز بیش از ۱۷۰ میلیون دلار فروش کرده است که نتیجه چشمگیری برای این نوع فیلم ها است.

البته باید اشاره کرد که «الویس» فیلم پرخرجی نیز است. این فیلم که به ظهور الویس پرسلی خواننده مطرح راک اند رول و همچنین مبارزه وی با مواد مخدر و تغییر سلیقه مردم نسبت به موسیقی می پردازد، ۸۵ میلیون دلار برای سازندگان هزینه در بر داشته است و البته ده ها میلیون دلار دیگر نیز  به منظور به دست آوردن گیشه برای این فیلم پرداخته شده است.

در «الویس» تام هنکس در نقش تام پارکر مربی الویس با بازی آستین باتلر بازی می کند.

«الویس» شانس خوبی برای عبور از فروش ۲۱۱٫۸ میلیون دلاری فیلم «استرالیا» دیگر ساخته لورمن دارد تا به این ترتیب بعد از «گتسبی بزرگ» با ۳۵۵٫۶ میلیون دلار تبدیل به دومین فیلم پرفروش زندگی لورمن شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار