رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما درباره برنامه‌های شاخص سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، برنامه عصر جدید ۳ پربیننده تر از سایر برنامه‌های سیما بوده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما درباره پربیننده ترین برنامه‌های […]

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما درباره برنامه‌های شاخص سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، برنامه عصر جدید ۳ پربیننده تر از سایر برنامه‌های سیما بوده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما درباره پربیننده ترین برنامه‌های سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، برنامه عصر جدید ۳ با ۴۴/۴ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۶/۸ درصدی آنان پربیننده تر از سایر برنامه‌های سیما بوده است.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، برنامه خندوانه از شبکه نسیم با ۳۹/۲ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۱/۷ درصدی آنان؛ مسابقه دورهمی از شبکه نسیم با ۲۸/۸ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۶/۲ درصدی آنان و برنامه « حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵/۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۹۱/۹ درصدی آنان در رتبه بعدی پر مخاطب ترین برنامه‌های سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱ قرار داشته اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار