رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم‌های کوتاه «آواها در موج‌ها»، «فشن»، «جاده بی‌انتها» و «انباشتگی» در دهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه ۲۷ تیرماه، با نمایش ۴ فیلم کوتاه، برگزار می‌شود. در […]

فیلم‌های کوتاه «آواها در موج‌ها»، «فشن»، «جاده بی‌انتها» و «انباشتگی» در دهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه ۲۷ تیرماه، با نمایش ۴ فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

در دهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «آواها در موج‌ها» به‌کارگردانی نوید زارع، «فشن» به‌نویسندگی و کارگردانی فردین انصاری، «جاده بی‌انتها» به‌نویسندگی و کارگردانی مهدی مرعشی و انیمیشن تلفیقی کوتاه «انباشتگی» به‌نویسندگی و‌کارگردانی فرهاد نجفی‌فرد به نمایش درخواهند آمد.

در این رویداد محمد علیزاده، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه دهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.

فیلم کوتاه «آواها در موج‌ها» به‌‌کارگردانی نوید زارع و نویسندگی مشترک نوید زارع و آکو زند کریمی در ژانر «ماورایی – رازآلود»، به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمایی جوانان سنندج و نوید زارع ساخته شده است. فریدون حامدی نقش اصلی را در این اثر ایفا می‌کند.

فردین انصاری «فشن» را در ژانر «فانتزی» نویسندگی و کارگردانی کرده و این اثر به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و تصویر سازان اسپادانا ساخته شده است.

«جاده بی‌انتها» به‌نویسندگی و کارگردانی مهدی مرعشی، اثری در ژانر «درام» به‌تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا کاظمی تولید شده، پیام احمدی‌نیا در آن ایفای نقش می‌کند.

‌نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی انیمیشن تلفیقی «انباشتگی» را نیز فرهاد نجفی‌فرد در ژانر «اجتماعی» برعهده داشته و این اثر در انجمن سینمای جوانان قزوین تولید شده است.

دهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ ۲۷ تیرماه ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره ۶ برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.
حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار